Stílus divatműsor az MTV-n

Kulisszatitkok. Divatbemutatók. Divatutazások. Nemzetközi divathét beszámolók. Hazai és külföldi divattervezők. Hírek a divat világából. Minden szombaton 10.30-kor és minden szerdán 15.20-kor a Magyar Televízióban. Videók: http://videotar.mtv.hu/Kategoriak/Stilus.aspx Elérhetőség: Próbafülke Produkció (346-0441, pfp@pfp.hu, stilus@mtv.hu) Főszerkesztő: Gyémánt Balázs

Elérhetőség

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2008.05.17. 23:20 Stílus

flitteres anyajegy - manírosan - hasbérlő - tankini

 Elérkeztünk a szezon utolsó Stílusához.  

Sorrendben ez a 81. Az utóbbi hetekben több divathappeningen jártunk. Voltunk a 15 éves Quelle divatbemutatóján, ahol a modellek és a stáb Romániából érkezett. Nem volt rossz a produkció, a show utáni eszem-iszom kifejezetten jó volt. A cég művészeti vezetője nyilatkozott stábunkak. A rendezvényt szervező ügynökség őt a román Náray Tamásnak titulálta. És hát ekkora hatalmas nagyágyút mi sem hagyhatunk ki a műsorból. A modellek többségén látszott, hogy azért keletről érkeztek hozzánk. Vékonyak voltak, hatalmas mellekkel, hosszú vékonyszálú hajjal és a sminkmesternek köszönhetően még egy csillogó Quelle-kék anyajegyet is a szemük fölé varázsoltak. A ruhák tekintetében is meglepőt alkotott a cég. Na jó, kevésbé meglepőt, mint az egyszerű, de kényelmes és egyben trendi ruhákat. Ismét színorgia van. Hódítanak a tunikák és a lenge nyári rongyok. A fekete-fehér is kötelező darab idén nyáron (hát ezzel mi kevésbé értünk egyett, de ha egy nagymúltú német divatcég ezt mondja, akkor hinnünk kell neki). www.quelle.hu

 

 

 

A Quelle elkötelezte magát az ifjú tehetségek felkarolása mellett is: a „Createurope: The Fashion Academy Award 2008” elnevezésű nemzetközi divattervező versenyt a berlini Goethe Intézet és az EUNIC Berlin indította útjára. A QUELLE a pályázat főtámogatójaként fiatal, tehetséges divattervezők számára nyújt lehetőséget, hogy valóra váltsák álmaikat, és ők legyenek a jövő divatdiktátorai. A verseny fináléjában olyan világhírű tervezők is helyet foglalhatnak majd a zsűriben, mint Karl Lagerfeld, Stella Mc Cartney, és Donatella Versace. A pályázókat 3 kategóriában díjazzák: a legjobb új generációs divattervező kategória legjobbja 25 000 euró értékű nyereménnyel lesz gazdagabb, továbbá saját kollekciót tervezhet majd a QUELLE-nek. A legjobb avantgard tervező kategóriában 15 000 euró, míg a legjobb tanuló kategóriában 5000 euró értékű nyeremény jár a győztesnek.

A QUELLE Magyarország különdíjat is meghirdetett a hazai feltörekvő divattervezőknek: a legjobbat 150 000 forint értékű QUELLE vásárlási utalvánnyal és 250 000 forint pénzjutalommal díjazza. A magyar tehetségek 2008. június 10-ig adhatják le pályázatukat. További információ a www.createurope.com honlapon található.

 

Egy igazán izgalmas eseményre is kaptunk meghívót az Iparművészeti Múzeumba. Németh Anikó, a Manier szalon anyja nagyszabású divat performance-ra invitált. Love and passion volt a show címe, ami a rendező Király Tamás szerint nem a kemény ágyjelenetekre utal, hanem a ruha és anyag iránti szeretetre. A divattervezőből első ízben rendezővé avanzsálódott művész szerint más bemutatóját sokkal nagyobb felelőség megrendezni, mert amíg a sajátját elszúrhatja, a másét nem. Érdekességekből volt bőven, bár a teret örömmel láttuk volna jobban kihasználva. Talán néhány repülő modell vagy a felső emeletről leereszkedő táncosok... De ne legyünk telhetetlenek, hiszen a show látványos volt. A lányok először fehér menyasszony ruhában libbentek előre, fejükből fehér lufi emelkedett a magasba. Szép lassan andalogtak, néha összeütköztek, megpaskolták egymást, huncutkottak. Ez egyébként kifejezetten tetszett Szipál Márton fotóművésznek, aki szerint olyan volt ez a bemutató, mintha New Yorkban lett volna. A következő tourban színes selymek, pszichedelikus formák, extravagáns kalapkollekciók jelentek meg. A tervezőnő nem tud ellenállni ezeknek az anyagoknak. Nekünk leginkább az a modell tetszett, akinek a háta telis tele volt tetoválásokkal. Volt még magyaros, illetve inkább népies hejehujahaj kollekció butykossal és ostorral, sötét középkori tépett, szaggatott, gyűrt ruhák, geometrikus és íves kollekció, fekete dominás és persze megjelentek Németh Anikó babái is a ruhákon. Tényleg el voltunk ragadtatva az egész estétől, bár a sok interjú készítés után nekünk már nem jutott a falatkákból és üditőből. Sebaj. www.manier.hu

 

 

 

Valamiért a kismama divatot mindig tavaszra-nyárra tesszük. Pedig sok kismama várandós a hideg szürke télben is. A b.boom cég ruhái bájosak, aranyosak, olyan igazi kismamások. Nem volt könnyű modellt szereznünk, mert hát terhes hölgyekből garmadái nem rohangálnak az utcákon. Ezért a b.boom üzletben próbáltunk áldozatok után kutatni és sikerrel is jártunk. Ismerősök, törzsvendégek és munkatársak lettek a Stílus kismama modellei. Habár én nem tudtam magam beleélni abba, hogy milyen is lehet ilyen áldott állapotban lenni, de kolléganőm és a hölgyek kisegítettek. Fontos a laza holmi, de ez nem a férjurak XXL-es polóit jelenti a kantáros nadrággal párosítva. Kismamáink is lehetnek divatosak, sőt még farmert is hordhatnak. Egy gumirész van a nadrágba illesztve, ami a kismama pociján pihen meg és tartja ott a nadrágot. Ezt egyébként nemcsak kismamáknak ajánljuk, hanem bárkinek, aki szeret kényelmes holmikba járni. Nyugodtan be lehet térni ezekbe az üzletekbe akkor is ha a kedves Olvasó nem terhes. Nem ciki ilyen gatyót venni, csak tessék ránk hivatkozni! www.bboom.hu (1024 Budapest, Lövőház utca 33.)

 

 

 Néhány héttel ezelőtt a Nike is bemutatta fürdőruha kollekcióját. Az ő kínálatuk merőben eltér a csili-vili Cosmos bikini show-tól, amit néhány adással korábban mutattunk be. A lányoknál az újdonság a kifordítható melltartó, aminek két színe van és így rettenetesen takarékos. A tankini is hódít, ami a bikini és a top keveréke. Olyan, mintha egy alvós szűk polóban mennék a strandra. Még mindig vannak egyberészes darabok, amik kifejezetten jó mintákkal kaphatóak. Aki a pöttyös könyveken nőtt fel, az örülhet, mert a Balaton parton ebben a szezonban párosíhatjuk a divatot és az olvasást. A fiúknál a francia boxer hódít, tapadós és pici, ami mindent kihangsúlyoz. Még mindig kapható a fecske, ami szerintünk néhány év múlva ismét reneszánszát fogja élni. Gondoljunk csak az izmos urakra, akik minden ponton szeretnének barnák lenni...  A beach shortok változatosak, geometriai mintákkal meg hawaii mintákkal hódítanak az idén is. A Nike a sportolókat sem felejti el, hiszen még mindig a legtöbb eladás a sportszereiből van (na jó, ezt az adatot nem tudjuk alátámasztani, de szerintünk így van!). Star trek jelmezre hasonlítő elektor-kalandoros örűletekben lehet nyomulni a nyári pekingi olimpián. Egy ilyen békajelmez az ember második bőreként viselkedik és 20-25 perc alatt lehet felvenni. Vajon ugyanannyi idő alatt bújik bele egy 60 kg-s és egy 120 kg-s sportoló is? Figyelemreméltó volt még az az úszószemüveg, aminek nincs gumipántja. Hogy mi ebben a menő? Úszás után az arcunkon nem látszik a gumi nyoma.

http://www.nike.com/index.jhtml?l=nikestore,swimming#l=nikestore,swimming

  

 

 

VIDEÓ:

Szólj hozzá!

Címkék: stílus fashion mtv m1 divat nike divattervező divatbemutató haute couture divatműsor quelle manier németh anikó goethe intézet b.boom nike swim


A bejegyzés trackback címe:

https://stilus.blog.hu/api/trackback/id/tr73474728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása